כל מה שצריך לדעת על פרגולות עץ למרפסת

פרוגלת עץ למרפסתאם גם אתם התחדשתם בדירה עם מרפסת (מזל טוב!), במוקדם או במאוחר תהיו חייבים לדאוג להצללה עבור שטח זה. במדינה חמה כמו ישראל, צל הוא הכרחי, ולמרבה המזל פרגולות עץ למרפסת מספקות את הפתרון המושלם. לכן, אם גם אתם מעוניינים לרכוש בעתיד פרגולת עץ עבור המרפסת שלכם – המשיכו לקרוא, כדי לקבל את כל הידע הנחוץ לפני ביצוע רכישה חשובה זו.

האם יש צורך בהיתר עבור הצבת פרגולת עץ במרפסת?

זו השאלה אשר מעסיקה רבים מבעלי המרפסות בארץ, ואתם תשמחו לשמוע את התשובה: משנת 2014 פרגולה אינה מוגדרת כתוספת למבנה, ולכן אין צורך לקבל היתר מיוחד כדי להתקינה. למרות זאת, פרגולות עץ למרפסת כן דורשות אישור בטיחות מטעם מהנדס, שאותו יש לשלוח לעירייה או לרשות המקומית – אך מרגע שעשיתם זאת, ניתן להתחיל בתהליך הקמת הפרגולה. 

 

למה דווקא פרגולות עץ למרפסת ולא פתרון אחר?

כיום קיים מגוון רחב של פתרונות הצללה בשוק, כגון סגירת זכוכית, ציליות, גגוני בד ועוד; ולכן אתם אולי תוהים, למה כדאי לבחור דווקא בפרגולת עץ? ובכן, יותר ויותר אנשים מעדיפים לבחור בפרגולת עץ על פני פתרונות אחרים, וזאת בגלל כמה יתרונות בולטים.

ראשית, פרגולת עץ – כפי שכבר צוין – לא דורשת היתרי בנייה מיוחדים, מה שמהווה יתרון מובהק מעל פתרונות אחרים. שנית, וחשוב אף יותר, פרגולת עץ מתאפיינת במראה שיקי ועל זמני, אשר תהפוך את המרפסת שלכם לחלל נעים, מזמין ומרגיע עבור כל בן משפחה או אורח. בנוסף, אין לשכוח את נושא העמידות: למרות שהן עשויות מעץ, הפרגולות מטופלות בכל החומרים והציפויים הנדרשים כדי להחזיק מעמד בפני פגעי מזג האוויר ומזיקים שונים – מבלי להתפשר על המראה הנחשק, כך שבעצם, מדובר בפתרון המושלם מכל הבחינות. 

אצלנו ב-Wood Wizard אשף העץ תוכלו לבחור מתוך מגוון פרגולות עץ המיועדות למרפסת, ולהנות ממבחר של עיצובים, חומרים, גימורים ומימדים. אינכם בטוחים מהו הדגם אשר יתאים ביותר למרפסת שלכם? מעדיפים שאיש מקצוע יסייע לכם בתהליך הבחירה והרכישה? אל חשש – אתם יותר ממוזמנים לפנות אלינו, ואנו נשמח לעמוד לשירותכם בכל שאלה או התלבטות, כדי לוודא שגם המרפסת שלכם תהנה מאחת מפרגולות העץ האיכותיות שלנו, שתתאים לה באופן מושלם.